FACILITY
MANAGEMENT
O NAMA
Mi smo kompanija za profesionalno upravljanje objektima u cilju očuvanja vrijednosti i unaprijeđenja kvaliteta nekretnina. Primjenjujemo europske norme, objedinjavamo različite segmente upravljanja objektom i tako osiguravamo optimalnu funkcionalnost objekta.
USLUGE
TEHNIČKI FACILITY MANAGEMENT
U okviru tehničkog Facility Managementa EDGE preuzima upravljanje tehničkim postrojenjima zgrade i stručnim upravljanjem i održavanjem za vrijeme cijelog životnog ciklusa nekretnine, minimalizirajući učestalost kvarova i smetnji. U tehnička postrojenja objekta ubrajaju se između ostalog instalacije grijanja, ventilacije, sanitarne instalacije, instalacije hlađenja, uređaji za zaštitu od požara, sigurnosni i pristupni sistemi, pokretne stepenice i elektroinstalacije.
- Preventivni pregledi i inspekcije svih teh. sistema na objektima.
- Preventivno održavanje svih teh. sistema na objektu.
- Popravci i hitne intervencije svih teh. sistema na objektu.
- Call centar i help desk
- Kontrola, praćenje i provođenje korektivnih mjera.
- Domarski poslovi i hitne intervencije.
- Upravljanje garantnim rokovima i životnim ciklusom opreme.
- Koordinacija zakonom propisanih ispitivanja i atestiranja.
- Izrada mjesečnog izvještaja o stanju objekta.
- Izrada plana preventivnog održavanja za sve teh. sisteme.
INFRASTRUKTURNI FACILITY MANAGEMENT
Svakodnevna funkcionalnost i kvaliteta su primarni ciljevi u pružanju infrastrukturne usluge u upravljanju objektima i njihovom održavanju.
- Higijensko održavanje zajedničkih prostorija, toaleta i kancelarija
- Posebna i generalna čišćenja objekata.
- Pranje fasade i hortikultura.
- Koordinacija zimske službe.
- Koordinacija usluga DDD mjera.
- Koordinacija upravljanja otpadom (ulja, masti, septik i sl.)
- Upravljanje parkingom
ZAŠTO FACILITY MANAGEMENT
- Jedna kompanija odgovorna za kompletnu brigu oko objekta.
- Tačan propračun troška preventivnog održavanja na nivou godine.
- Najbolje cijene servisa i stručni serviseri.
- U slučaju potrebe, angažman dodatnih tehničara sa drugih objekata.
- Bankarska garancija kao osiguranje za dobro izvršenje posla.
- Odgovornost prema inspekcijskim organima.
Prednosti Outsorcinga, trošak i obaveze radne snage kod nas! - Domaćinski odnos prema objektu, rad izvan okvira ugovora.
- Detaljan pregled sve tehničke opreme na objektu.
- Izrada “liste nedostataka” te koordinacija nad izvođenjem sanacija.
- Koordinacija svih Outsorcing servisa i ostalih usluga.
- Izrada mjesečnog izvještaja o stanju objekta.
- Arhiviranje potrebne dokumentacije o izvedenim stanjima
NAŠ TIM
Haris Skender
Facility Management Director
Više od 20 godina menadžerskog iskustva na poslovima izgradnje, upravljanja i održavanja visoko kvalitetnih objekata u BiH i inostranstvu. Kao facility manager već 10 godina vodi brigu o poslovnim objektima vrijednim preko 200 miliona KM.
Dokazan kao iskusan FM manager u odnosu sa klijentima, brzom rješavanju svih problema i zadataka te upravljanju ljudima i opremom.