EDGE

O NAMA

Mi smo kompanija za profesionalno upravljanje objektima u cilju očuvanja vrijednosti i unaprijeđenja kvaliteta nekretnina. Primjenjujemo europske norme, objedinjavamo različite segmente upravljanja objektom i tako osiguravamo optimalnu funkcionalnost objekta.

USLUGE

TEHNIČKI FACILITY MANAGEMENT

U okviru tehničkog Facility Managementa EDGE preuzima upravljanje tehničkim postrojenjima zgrade i stručnim upravljanjem i održavanjem za vrijeme cijelog životnog ciklusa nekretnine, minimalizirajući učestalost kvarova i smetnji. U tehnička postrojenja objekta ubrajaju se između ostalog instalacije grijanja, ventilacije, sanitarne instalacije, instalacije hlađenja, uređaji za zaštitu od požara, sigurnosni i pristupni sistemi, pokretne stepenice i elektroinstalacije.

  • Preventivni pregledi i inspekcije svih teh. sistema na objektima.
  • Preventivno održavanje svih teh. sistema na objektu.
  • Popravci i hitne intervencije svih teh. sistema na objektu.
  • Call centar i help desk
  • Kontrola, praćenje i provođenje korektivnih mjera.
  • Domarski poslovi i hitne intervencije.
  • Upravljanje garantnim rokovima i životnim ciklusom opreme.
  • Koordinacija zakonom propisanih ispitivanja i atestiranja.
  • Izrada mjesečnog izvještaja o stanju objekta.
  • Izrada plana preventivnog održavanja za sve teh. sisteme.

INFRASTRUKTURNI FACILITY MANAGEMENT

Svakodnevna funkcionalnost i kvaliteta su primarni ciljevi u pružanju infrastrukturne usluge u upravljanju objektima i njihovom održavanju.

  • Higijensko održavanje zajedničkih prostorija, toaleta i kancelarija
  • Posebna i generalna čišćenja objekata.
  • Pranje fasade i hortikultura.
  • Koordinacija zimske službe.
  • Koordinacija usluga DDD mjera.
  • Koordinacija upravljanja otpadom (ulja, masti, septik i sl.)
  • Upravljanje parkingom

ZAŠTO FACILITY MANAGEMENT

  • Jedna kompanija odgovorna za kompletnu brigu oko objekta.
  • Tačan propračun troška preventivnog održavanja na nivou godine.
  • Najbolje cijene servisa i stručni serviseri.
  • U slučaju potrebe, angažman dodatnih tehničara sa drugih objekata.
  • Bankarska garancija kao osiguranje za dobro izvršenje posla.
  • Odgovornost prema inspekcijskim organima.
    Prednosti Outsorcinga, trošak i obaveze radne snage kod nas!
  • Domaćinski odnos prema objektu, rad izvan okvira ugovora.
  • Detaljan pregled sve tehničke opreme na objektu.
  • Izrada “liste nedostataka” te koordinacija nad izvođenjem sanacija.
  • Koordinacija svih Outsorcing servisa i ostalih usluga.
  • Izrada mjesečnog izvještaja o stanju objekta.
  • Arhiviranje potrebne dokumentacije o izvedenim stanjima

NAŠ TIM

Haris Skender

Facility Management Director

Više od 20 godina menadžerskog iskustva na poslovima izgradnje, upravljanja i održavanja visoko kvalitetnih objekata u BiH i inostranstvu. Kao facility manager već 10 godina vodi brigu o poslovnim objektima vrijednim preko 200 miliona KM. 

Dokazan kao iskusan FM manager u odnosu sa klijentima, brzom rješavanju svih problema i zadataka te upravljanju ljudima i opremom.

REFERENCE

Scroll to Top